10 Nisan 2012 Salı

2011-2012 Dönemi Ayça Bumin Mozaik Atölyesi Mozaik Kursu Kursiyer Mozaikleri 15

Kaftansız hobi kursu olmuyor artık biliyorsunuz:) Mozaik kaftanlar olayını ise nacizane benim başlattığım söylenebilir:))) Şöyleki, yıl 2008, o zamanlar mozaik hocası olduğum Meercat Sanatevi söz konusu kaftanları mdf'den kestirdi ahşap boyama için... ben ve o dönemki öğrencilerim bu kaftanlara bayılıp üzerlerine cam mozaik çalışmaya karar verdik... sonra bu mozaik kaftanlardan yapan bir öğrencim mozaiğini bir arkadaşına hediye etti... hediyeyi alan kişi belediyenin verdiği mozaik kurslarına katıldı ve bu mozaiği oraya götürdü ve seramik, boyama vs. diğer her kaftan türü gibi mozaik kaftanlar da yayılarak çığrından çıktı:))) Mozaik sanatının geniş kitlelere yayılması konusunda yararlı olduğu için mutluyum:) Bir de söz hakkı doğdu tabii, daha öncesinde mozaik kaftan çalışmış kişiler varsa saygı duyuyorum, bu benim gördüğüm yayılım idi, belki öncesinde kendi kaftan mozaiği yapanlar vardır, hatta düşününce olmalıdır:)

Uzun lafın kısası, bu dönem verdiğim mozaik kurslarında çalışılmış birkaç kaftan mozaik örneğini paylaşmak istiyorum. Hepsinin ayrı ayrı çok güzel olduğunu belirtmeliyim:)





Birkaç örnek de eski dönem mozaik kurslarından... Daha çok vardı ama fotoğraflarını bulamıyorum:(




Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder