14 Ağustos 2009 Cuma

Mozaik Atölyesi'nden Merhaba

Türkiye'de mozaik sanatına olan ilgi günden güne artıyor yada Türkiye'de yaşayan mozaik sanatçılarının umudu bu yönde... Yurtdışına ise çağdaş mozaik en popüler olduğu dönemlerinden birini yaşıyor. Dernekler, kurslar ve mozaik malzemesi sağlanabilen yerler sınırsız. Biz şimdilik çoğu olanaktan yoksunuz ülkemizde fakat mozaik sanatına ilgi duyanlar ve kurs almak isteyenlerin çoğaldığını gözlemliyorum. Ben Istanbul Arnavutköy'de mozaik kursları vermekte ve mozaiklerimi Flickr üzerinden paylaşmaktaydım bu güne kadar fakat Flickr'da tüm yazışmalarım ingilizce olduğundan ve ülkemizde bu site fazla tanınmadığından Türkiye'de mozaikle ilgilenenlere ulaşamadığımı farkettim. Ayrıca Istanbul'da yaşamayan çoğu kişiden mozaikle ilgili bir site açmam ve bilgilerimi paylaşmam konusunda istek alıyorum. Bu blog'u açma amacım sizinle mozaiklerimi, mozaik malzemeleri, teknikleri vb. bilgilerimi, izleme şansı bulduğum mozaik sergilerini ve kendi sergilerimi, yurtiçi ve yurt dışında ziyaret ettiğim ve fotoğrafladığım mozaikleri ve beğendiğim mozaik sanatçılarının mozaiklerini paylaşmak. Ayrıca Istanbul'da yaşayan ve mozaik kursu almak isteyen yada mozaiklerimi satın almak kişiler bana mail adresimden ulaşabilir. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder