5 Haziran 2010 Cumartesi

MOZAİK BLOGUM YENİDEN YAYINDA...





Farkındayım çok boşladım blogumu ama tekrar dönüyorum. Geçen sürede, ki neredeyse bir yıl, mozaik kursları vermeye devam ettim Gayrettepe'de kendi atölyemde ve Arnavutköy'de Meercat Sanatevi'nde, karma sergilere katıldım mozaiklerimle ve çoğunlukla ressamların arasında tek mozaik sanatçısı olmanın keyfini yaşadım, mozaik yapıp mozaik kursu vermekle geçti yine neredeyse tüm zamanım... Mozaik kurslarım 2009 Eylül-2010 Haziran dönemi için sona erdi. Yeni dönem yani 2010 Eylül-2011 Haziran döneminde Gayrettepe'de kendi mozaik atölyemde gerçekleşecek mozaik kursum için kayıtları şimdiden almaya başladım. Istanbul'da yaşıyor ve mozaik kursu almak istiyorsanız lütfen mail adresimden irtibata geçiniz. Verdiğim mozaik kurslarında öğrencilerimin geçen dönemlerde yaptıkları mozaiklerin fotoğraflarına www.flickr.com/photos/mozaikci adresinden my students mosaics seti altında görebilirsiniz.

Son günlerde tual üzerine soyut mozaikler üzerine çalışıyorum. Belki bir gün bir sergiye dönüşürler... Mermer, smalti, doğal taş, yarı değerli taş ve cam kullanıyorum bu mozaiklerde ve kanvas üzerine çalıştığım için rölyef pasta ve akrilik yada yağlı boya da kullanmayı hoş buluyorum. Soyut mozaiklerimden birkaç örneği yukarıda görebilirsiniz.
Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder