9 Şubat 2012 Perşembe

2011-2012 Dönemi Ayça Bumin Mozaik Atölyesi Mozaik Kursu Kursiyer Mozaikleri 5

Kar yağışı dolayısıyla bugün verdiğim mozaik dersi iptal:( Son bir saattir ise Brezilyalı bir mozaik sanatçısını sakinleştirmeye çalışıyorum. Nasıl yani? Şöyle: Şimdi bir öğrencim İtalya Ravenna'daki bir antik mozaiğin röprodüksiyonunu yapıyor. Buraya kadar sorun yok... ama biz meğerse bu antik mozaiğin kopyasının kopyasını yapıyormuşuz ve resminin üzerinden kopya yaptığımız kopya da bu Brezilyalı mozaik sanatçısına aitmiş... Ben mozaiği gerçeği sanıyorum (güzel yapmış yani:)... Neyse çok uzun uzun anlatmayayım, sonuç fotoğraf ve mozaik röprodüksiyonunun kendisine ait olduğunu bildirdik kendi fotoğraflarımızın altında ve barış yaptık:) Söz konusu mozaiği yapımı halen devam ettiği için şimdilik paylaşmayacağım. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=366059643407546&set=a.293428400670671.92671.125638167449696&type=3&theater linkinde görebilirsiniz.

Bu kadar antik mozaik lafı ettikten sonra daha sorunsuz, copyright'sız vb. ve öğrencimle geçen dönemki mozaik kursunda başlayıp bu dönem mozaik kursunda tamamlamış olduğumuz bir antik mozaik röprodüksiyonunu paylaşmak istiyorum. Zeugma "Çingene Kızı" mozaiğinden bahsediyorum:) File üzeri mermer çalıştığımız bu mozaik tabii ki herkes tarafından biliniyor diye tahmin ediyorum ve tabii ki çok röprodüksiyonu yapılıyor. Amaç en güzelini yapmaktı:) Öğrencimin geçen dönem benim mozaik derslerimde 3. yılı , bu dönem 4. yılı olduğunu belirteyim. Çok titiz bir çalışma yaptık birlikte. Elimizdeki 1x1 cm küp mermerleri yüz kısmında 2 ila 5 mm kırarak çalıştık. Saç kısmında ise en büyük taş ölçüsü 1 cm. File üzerinde mozaiği tamamladıktan sonra ahşap üzerine aldık ve kenarlarını kumladık.








Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder